Ridskolecup dressyr

samma inlägg som på http://lizt.blogg.se !
Hej, Carro här. idag har jag tävlat. Det gick skitdåligt. Punkt slut. ne men det gick skitdåligt idag ! Jag fick nr 1 på lottningen och fick panik för jag ville verkligen inte ha nr 1 !!! Men jag visste inte vem jag ville ha så jag slumpade och tog chicco. visste redan då att det skulle gå skitdåligt. Och som jag sa, inne på banan gick det skitdåligt. På framridningen ska man värma upp i 30 min, sen starta och sen sluta. Men domaren visste inte om att hon skulle komma så det blev en timma försent så red fram i 80 MINUTER! det var inte alls bra eftersom han blev så trött. Jag skrittade väldigt mycket i slutet så att han inte skulle bli för trött.

Sen, efter 80 minuters ridning började LB klassen som jag red i. Jag fick starta först igen, haha kan inte räkna hur många gånger jag har fått starta först ! xD hur som helst. När jag fick startsignal red jag på och red igenom programet utan fel, men jag tyckte att det gick skitdåligt för att han inte gick på tygeln någonting eftersom det är det hästarna måste göra i LB. aja, skitsamma. Tog upp Chicco i stallet och gjorde honom iordning, sen släppte jag ut honom. Gick sen ner och tittade på alla andra som red.

Resultatet blev som vanligt för mig dåligt. Men tänkte istället skriva resultatet för ponnyklasserna x)

Ponny LC:
1.
Hanna Jansson, Plopp
2. Johanna Lundström, Moa

Ponny LB:
1.
Michelle Auld, Trocadero
2. Helena Callvik, Jane

aja, nu ska jag dra. Hejdå !

jag vill kunna säga att det gick BRA någon gång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback