Ridning

heeej, Lisa här!
Igår va det ridning, i det sköna vädret ! Igår va det också byte och innan jag åkte till stallet igår så fick jag veta av Hanna att jag skulle rida Paloma. Först va jag inte så taggad på att rida henne, men jag försökte tänka positivt. Jag kom till stallet och fick börja med att tvätta Palomas träns som hängde utanför spiltan, för hon som hade ridit henne innan hade inte tvättat det. Sen fick jag svampa av henne för det hade inte personen som red innan mig heller gjort. Det va tur att jag och Carro va tidigt där igår så att jag hann göra henne fin.

Denna gång så red vi ut och vi hade Anna :) Jag gillar egentligen inte att rida ut, men den här gången va det ganska mysigt ! (: Jag kan också säga att det gick ganska bra! Även fast vi red ut så lyckades jag arbeta Paloma och få ner henne på tygeln. Carro red bakom mig så vi hade det ganska roligt ^^ Roligast va när vi galopperade upp för en backe i skogen och alla hästarna taggade till ! Heheh t.o.m Paloma som inte är den yngsta precis galopperade extra fort ! Nu har jag inget emot att jag får Paloma nästa gång ;)

Trötta, söta Paloma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback