Ridning

Inlägg om ridningen i måndags !
hejhej ! Carro här ! i måndags var det ju ridning, jag fick Chicco. Först var jag inte så taggad på att rida honom eftersom jag red honom dagen innan på dressyrtävling och då gick det skitdåligt. Men jag körde på. Han stod i stallet så jag gjorde iordning honom. Sen började lektionen. Till min största förvåning gick det JÄTTEBRA ! :D Jag visste lixom vad jag skulle göra från förra lektionen när Malin red honom och visade. Och det gick asaaaaabraaa ! :D :D Vi övade på att flytta undan för tex. höger skänkel i vänstervarv på små små volter. Det var roligt men man behövde kämpa lite, var så jäklans trött i benen och armarna när jag började rida den lektionen x) haha.
Sen jobbade vi lite i galoppen och så, asså det gick asbra ! :D :D Nöjd verkligen !
Men det tråkiga är att det bara är två lektioner kvar den här terminen :(
Nästa gång är det hoppning, tagga med chicco ! och andra gången är det avslutning och då brukar vi ha lite olika lekar/staffet/kadrilj. Men det ska nog bli kul ! Men sen herregud är det sommarlov ! :O :O :O OMGAAAAAAAAD VAD HÄRLIGT ! :D och sen v. 26 blir det hoppläger ! tagga :D :D

gammal bild på mig och chicco i ponnycupen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback