Mirella!

Hej! :P Carro här ! Idag har jag varit hos Mirella igen. :) Jag cyklade dit vad kvart över 3 och direkt när jag kom dit tog jag in henne och började göra iordning henne. När jag var färdig gick jag mot uteridbanan. Påvägen dit mötte jag mamma som skulle kolla på mig. Under ridpasset red jag dressyr. Övade på LB:1 programet som jag red igenom en gång och så övade jag på skänkelvikningar, volter och dressyrrörelserna till dressyrprogramet (LB). Det gick faktiskt JÄTTEBRA idag ! Igår gick det ju pissdåligt och då var det bra för mig att det äntligen gick jättebra ! :D Jag red i ca 40 minuter, sen gjorde jag iordning henne och fixade lite i stallet. sen cyklade jag hem.
Oj det blev ett kort inlägg, men skitsamma ! ^.^ aja, hejdå !

OBS ! Samma inlägg som på http://lizt.blogg.se !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback