Mirella <3

Hej, nu skriver Carro, fast detta inlägg är egentligen från både mig och Lisa.
Vill börja säga att jag hade skrivit en jättelång text om idag och när jag skulle publicera det
försvann det så nu måste jag skriva om aaaallttttttiiiinnngg -.- D: åh, irriterande... Idag iaf har jag och Lisa varit och provridit våran blivande medryttarhäst, Mirella ! :) <3 Kan redan nu säga att vi är KÄRA i henne ! <3

Jag sov hos Lisa lördag-söndag. På söndagsmorgonen när vi vaknade åt vi först frukost,spelade kort och sen gjorde vi iordning oss för att åka till MIRELLA :D <3 Först åkte vi till Veda och hämtade våra ridhjälmar, ridskor mm. Sen brummade vi iväg till Mirella :D :D:D:D:D:D <3 När vi kom till en bilprovning på vägen mot stallet mötte vi Hanna som kan ridande barbacka på sin medryttarhäst Simpan. När min mamma kommit som vi väntade på, åkte vi till stallet. Där träffade vi Lena, Mirellas ägare. Vi pratade lite om hur länge vi ridit osv. och så visade hon oss vart allt fanns och så. Sen skulle vi hämta Mirella i hagen. Kärlek vid första ögonkastet ! :D <3 Hon var så sööööööööööööt ! :D <3 Vi tog in henne och ställde henne i stallgången. Sen började vi rykta henne. När hon var ren sadlade och tränsade vi henne. Dags att rida!

Jag började rida . Hon var UNDERBAR ! <3 Mirella hade jätteskön galopp, var jätteduktig i skänkelvikningen, gjorde bra galoppfattningar och gick jättelätt på tygeln ! <3 Både och jag Lisa ÄLSKAR henne redan ! :D
Efter att Lisa också ridit tog vi in henne i stallet och sadlade av henne. När vi ryktat av henne tog jag ut henne i hagen. När jag släppte henne var det första hon gjorde att rulla sig på marken x) haha söt häst <3

Imorrn är det ridning, skriver mer om det då. Hejdååååå <3
Båda bilderna ©opyright !




Kommentarer
Kristina

Grattis tjejer! Ni var jätteduktiga, det kommer gå hur bra som helst för er!

2011-05-09 @ 14:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback