Ridningen <3

hei, carro här :-P <3
igår var det ju ridning. Jag fick PG igen, men var riktigt taggad på henne ! Hon är så sjukt rolig att rida !
iaf, det var dressyr och vi hade Anna igår. Det var en ganska rolig lektion. Vi övade på volter i galopp, skänkelvikningar, och sitsen (släppa stigbyglarna). Men stiglädrerna skavde jättemycket mot låret så jag fick ta ner dem igen och rida med dem. PG var lite lat i början men man behöver bara nudda henne med spö't så kör hon igång. Kärlek till den hästen asså <3

Den lektionen var en av mina bästa ! Det gick aaaasbra ! :-D Riktigt nöjd ! ♥ PG var jätte duktig i skänkelvikningen som vanligt och lugn i galoppen. Hon gick på tygeln nästan hela tiden, förutom när man fattade galopp, då drog hon upp huvudet men sen tillbaka det x) Det gick iaf jättebra ! Nu är jag taggad på att hoppa med henne ! Hon tänder verkligen till då och det var ett tag sen jag hoppade så det ska bli kul ! :))

© Caroline Davidsson.
Den här söta lilla PG red jag :)) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback