RidlektionER

hej, Lisa här (:
igår så åkte jag och Carro upp tidigare till stallet (: Det va mysigt.vi kom dit, vi satt och pratade lite med Helena och Sofia och tog roliga bilder, haha. aja back to the ridlektioner. När jag red igen så fick jag rida Mois ^^ (Moa) Och på min lektion red jag Marre.
Lektion 1- Jag hade ju då Moa (: Ibörjan gick det inte så jätte bra, men jag va ändå glad att få rida henne för att jag inte har ridit henn på väldig lääääänge ! Vi hade Anna W för att mail va tvungen att ta hand om häst gruppen. Övningen som vi gjorde va ganska konstig. Det blev väldigt rörigt. Som jag sa så gick det inte så bra för mig ibörjan, men mot slutet så lossnade hon och jag fick ner henne på tygeln. självklart va hon då mjuk och fin till den som skulle rida lektionen efter..

Lektion 2- Jag hade Marre. Det va lite surt för vi fick önska hästar tills den här gången, så alla kom framm till hästar de ville ha och det va inga problem. men nej, vi fick samma hästar som förra gången. Det va lite surt, men förhoppningsvis är det byta nästa gång och hoppning :D IIaf lektionen gick inte bra. I början känndes det bra Marre gick på tygeln och allt va bra, men sen under lektionen,så fort det blev jobbigt så stannade hon. Det fick inte att arbeta hästen. Det e så jobbigt, för jag vet att jag fick till det förut, men sen så går det bara inte. Sjukt irriterande !

Btw. nu är min tandställning på plats ! Det känns jätte konstigt  och jag ser ut som en tönt..., aja jag ska försöka bli van !
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback