Rideskolecup Dressyr

tjabba, Lisa här !
Jaa igår vare ju då ridskolecup i dressyr. tänkte berätta om dagen ^^
Jag kom dit ungefär 8:20, sen när alla hade kommit så kunde man gå fram till Lotta och betala. Det kostade 250 kr. När alla hade betalat så ropade hon upp i den ordningen som man fick komma och dra ett nummer och det nummret du får, när man kommer till den siffran så får man välja häst, så man vill gärna ha nummer 1 så att man får den hästen man vill ha. Men sjävklart fick jag nummer 14 av 17. så jag fick ingen häst jag ville ha, great när det är min första RSC.. Men det blev till sist Moa. Sandra skulle också ha henne så vi gick upp och gjorde iordning henne. När startlistan kom upp så blev jag väldigt nervös, och jag hoppades på att starta ganska sent. men nej nej nej, självklart skulle jag starta först ! då blev jag jätte ledsen och fick typ panik jag ville verkligen inte vara först.. men men jag gjorde det ändå.  Sandra följde mig ner till ridhuset, där började jag sen värma upp, själv för Magnus va inte där ? aja Moa va väldigt taggad ! hon lyssnade på mig väldigt bra när det kom till galoppen, halt osv. aja jag ropades in på banan och där hann jag knapt rida ngt innan det va dags för mig att börja, jag red alrig fel så det va jag nöjd med x) och jag va nöjd med min sits ! för typ första gången..  men det va typ det ända som va bra, jag blev inte så jätte nöjd med banan, men jag försöker tänka att det va min första rsc. Men hannzi mazi vann ! GRATTIS :D
idag är det ridning igen, tagga till ! Jag vill ha trocis, han e så mysig och han va jätte duktig på sin första rsc igår !
nu ska jag ta ngt att äta hejdååå ^^
 
kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback