Midsommar!

Hej! Nu är det jag Carro här ! :) Nu sitter jag i solen och chillar på båten ute i skärgården och väntar på att maten ska bli klar. Midsommarafton idag, och vi har ätit tårta, fikat, och nu blir det grillat till middag! Jag har själv idag bara åkt med. Jag vaknade av att motorn startades och då åkte vi. Vi har varit här sen 2-3 tror jag. Resan hit var mysig, men inte så rolig för mig. Jag blev sjösjuk och aa... Det blev inte så bra :p Men aja, jag kommer hem på söndag, som även Lisa gör. Då ska ni få inlägg! På måndag börjar hopplägret !!! :D åååh det ska bli askul! Men före det ska jag dra ut en mjölktand som jag för ett år sen slog i hårt så halvan åkte av och den andra stannade kvar... Men om jag vickat loss den så behöver jag inte dra ut den :) så vicka vicka vicka!!! Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder, men ni klarar er ändå! Ha det bra och glad midsommar! Kram Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback