Hemma!

Hej, nu är jag äntligen hemma ! Eller jag har varit hemma ett tag men direkt när jag kom hem började jag städa rummet, det behövdes verkligen ! Jag måste säga att det var ett tag sen mitt rum var såhär rent, höhö.
Det är också vääldigt skönt att slippa mobilblogga! Nu kan jag äntligen se vad jag skriver :D

Jag känner mig lite som en zombie, jag är så sjukt trött. Även fast jag sov ganska länge idag. Blir nog lägga sig ganska tidigt idag, måste vara utvilad till lägret som börjar imorron! :D :D Efter middagen ska jag och Carro till Hanna. Vi ska sova där och sen följa med henne tidigt på morgonen till stallet :) Hanna går dressyrlägret som är på morgonen och jag & carro går hopplägret som börjar efter lunch :) Åhh, har gått hela veckan och funderat på vilken häst jag kommer få! Det är nog det jobbigaste. Att vänta ! Man vill bara att lägret ska börja ! :D

Jag hade tänkt att lägga ut lite bilder från veckan i stallet i ett annat inlägg, hade också tänkt att göra en liten "Röstning" Men nu får ni nöja er med en bild från i helgen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback