Dagens planer

Hej ! Jaa eftersom att klockan är över 00:00, betyder det att det är en ny dag ! Jag tänkte därför berätta om mina planer för dagen :)

Först ska jag hem till mamma för att lämna mina saker och hämta min cykel, sen ska jag cykla och möta Hanna. Vi ska sen vidare till stallet ! :) Jag, Hanna och Hedda ska åka till stallet och fota hästarna i hagen och se om de behöver någon hjälp med ridlägret som börjar imorron :) Efter det ska jag och mamma åka och kolla på en ny väst till mig ! :) Ska då också titta efter läder balsam ;) Vi ska nog börja med att kolla på My one. Om det inte finns ngt där åker vi nog vidare till Hööks eller Horze ;)
På söndag blir det stallet igen! Vilket betyder ännu mer bilder, så va redo inför bilmbombER ! På tisdag ska också Carro med :) Bajs, kom nyss på att jag ska spänna tandställningen också på morgonen.. Iaf sen på kvällen ska Hedda, Hanna och Carro sova hos mig :) Först frågade Hanna & Hedda om vi ville tälta, men det ska typ regna så vi skippar nog det ! På onsdag blir det rida Mirella ! Då rider även Hanna så vi rider nog tsms, plus en fågel viska i mitt öra att Hedda ska med också ;) Efter ridningen ska jag då hem, packa och sen blir det åka av till landet ! Stannar där tills söndag, förhoppningsvis kommer Carro kunna uppdatera ! Men tills onsdag, ska jag göra vad jag kan ! :)

En bild på Maestro som jag tog i vintras. Känner verkligen att jag behöver uppdatera min hästbilder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback