Veda

Tjabba !
Idag drog vi till stallet och hade det mysigt ! Carro var där redan klockan 9:00, men hon sa att hon hade haft kul! Vi andra kom vid halv 1-1. Vi hade ju tänkt att fota hästarna i sommar hagen, men vi blev fast ett tag med pappers arbete ! Alla fick en dag var, och skulle sen fylla i närvo på alla ponnygrupper. Det tog ett tag att få det klart, men jag tror att Malin, Magnus och Helena var glada att vi hjälpte till ! :) När vi var klara gick vi till sommarhagen, åh gud så mysigt det var att träffaalla hästar igen ! Jag och Michelle blev fast hos Trocadero. Såklart :) Jag tog ganska många bilder ! Tyvärr är kameran hemma hos mamma och jag sitter här hos pappa, så kan inte ladda upp bilderna :/ Ska göra det så fort jag får tag i kameran ! Det blir absolut senast på torsdag! Men nu har ni ju någat att se fram emot, eller hur ? ;)
Jag och Piraten i vintras. Bild tagen av Elin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback