Mirella!

Hej! nu skriver carro :)
idag har vi varit hos mirella, men innan det var vi på veda, en bildbomb från det under det här inlägget =)
iaf, på morgonen var det krångligt för jag hittade inte min cykelnyckel, men sen hittade jag den och då cyklade vi till veda, efter vi varit där i några timmar åkte vi till mirella. sofia följde med! :) Vi hämta mirella från hagen, gjorde henne iordning och sen gick vi upp till volten. Dressyrpass denna gång och alla 3 red. Lisa började rida. Hon red och sen lite senare hoppade Sofia upp och gav Lisa lite tips på hur hon skulle göra, (Sofia är mirellas förra medryttare så hon kan henne :p) Sen red lisa igen och sen hoppade jag upp och red lite. Sofia hade en "lektion" för oss båda och det var riktigt kul! :D tack sofia! :3 Hihi, du får gärna ha fler lektioner för oss x)

Lisa hälsade hur det gick för henne idag: Ibörjan när jag red utan att sofa sa ngt, gick det ju då inte så bra. Men sen när sofia satt upp och visade hur man skulle göra, blev jag taggad på ett nytt försök, jaa jag kan säga att det gick bättre! Fick jätte mång abra tips av sofia, tack! Vissa stunder kändes det riktigt bra och i andra stunder gick det lite sämre. Nu när jag vet lite mer hur jag ska göra kommer det nog att gå bättre! Sofa, du får gärna följa med igen!

För mig, Carro, gick det jättebra! :) först när jag ridit färdigt kändes det ganska bra, men när jag tänker efter gick det typ jättebra : P haha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback