Mirella


Mamma släppte av mig hos Mirella och åkte sedan vidare för att handla. När jag kom till hagen stod hon där så sött och käkade gräs. Precis när jag ska gå fram och ta på henne grimman kommer det en kompis till henne och jag ser hur de kommer börja bråka, jag backar då undan och jag hade rätt, de började sparka mot varandra men Mirella sprang snabbt undan sen. Jag gick och hämtade henne och gick lite smidigt förbi den andra hästen. Men när jag jag snart var framme vid ingången/utgången så kommer hästen travandes mot oss! Hahah fick lite panik vill ju inte att de ska börja bråka igen! Men jag lyckades få bort hnm!

Jag gjorde i ordning Mirella och satte sedan upp. Jag började med att skritta vattenparken, körde ju då såklart galopp-backen. Vattenparken tog ca 15min för jag hittade en stig som jag undrade vart den gick, men jag kom bara till vägen igen så det var inge kul :P Jag var/är så sjukt trött därför red jag bara 25min på volten. Men aa vi vet ju redan hur det gick. As dåligt! Hoppas det går bättre imorron!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback