Mirella

Hej!
Idag har jag (Lisa) ridit Mirella :) Carro, Hanna och Hedda följde med och tittade/fotade. Det blev över 300 bilder så när jag kom hem rensade jag dom på datan och det blev då ist 111 bilder ;)  Hanna och Carro hade ju sovit hos mig,mamma körde då oss till stallet där vi sen mötte Hedda, som hade först lite svårt att hitta x) Jag och Carro gick till hagen och hämtade Mirella medans Hanna och Hedda vänte i stallet och borsta på Simpan :)
Jag började med att skritta vattenparken, Carro följde med och fotade lite :) Sen red jag på volten. Jag var nog den ända av oss som inte var ridsugen. Vilket är väldigt konstigt. Jag vill ju rida ! Men hade inte riktigt suget. Hanna, Hedda och Carro fick då rida 5 min var ^^ Sen travade jag av henne och sen skrittade vi tbks till stallet.
Usch blä och fy, det gick inte bra ! Allt var bara helt fel #¤%&/%##&&! Ungefär så kändes det.. Jag hoppas verkligen att det går bättre nästa gång. Imorron ska jag,hanna,hedda,carro och michelle åka till veda och fota hästarna i hagen :) Hoppas de inte står längst in ! Här får ni lite bilder från dagen.
Foto:Caroline Davidsson



Kommentarer
Kristina

Det ser ju bra ut! Glöm inte att det var väldigt varmt idag och Mirella är ingen ungdom... Puss på dig!

2011-07-10 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback