Julavslutningen

Hej!
förlåt för dålig uppdatering från mig, men jag har inte hunnit blogga något..
Aja, inlägg om ridningen igår, julavslutningen!

Lisa har ju typ redan berättat allt vi gjorde, det var ju lek, kull, småtävlingar osv. Vi bytte ju hästar rätt mycket, och jag red på Jane, Brownie, Colleen, Marre, Chicco och Trocadero. Det gick faktiskt bra på alla! Vi hade inte direkt någon dressyrlektion, men det var ändå ridning. Jane gick bra, Colleen var rätt fin, Brownie var super, Marre gick bra i skritten och ibland i traven, Trocadero skrittade jag bara på och Chicco var underbar! <3

Shit vad jag saknat den lilla ponnybusen! Hade honom när vi körde kull och när vi travade av dem. I kull var han kung! Travade på snabbt och kunde lätt tvärnita och vända för att trava åt andra hållet. Shit va jag älskar den hästen.♥

ett slarvigt kollage med alla hästarna jag red



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback