Update!

Hejsan! Väldigt seg dag i skolan idag! Vi fick våra skåp, gjorde lite övningar och sen hade vi lite olika stationer utomhus. De vi gjorde utomhus var jätte dåligt planerat! Alla sprang runt och visste inte riktigt vart alla skulle vara, vissa var sena och ja allt var bara rörigt. Efter skolan åkte jag hem till Amanda. Vi kollade på roliga klipp, jag prövde alla hennes prov glasögon, och jag säger det bara, jag hoppas INTE jag får glasögon för jag passar verkligen inte i det! Imorgon börjar dagarna att gå efter vårat schema, och då börjar jag 09:25!! najs med sovmorron :)

Som ni såg har ju Carro fått tandställning, skönt att inte vara ensam längre! Vi har även stoooora planer inför våra chokladkvällar! :D På fredag börjar Dressyr specialen, jag är väldigt taggad! :) Nu ska jag fixa lite middag ;) Mamma kommer hem vid 21:00 så jag får fixa maten :P

På bilden: Käck, Carro & Sofia Foto: Lisa Burestad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback