Tandmonstret Carro

heeeeej...
nu har jag fått tandställning och jag kan berätta att jag ser ut som ett tandmonster! "/ Imorse kl 8 var jag hos tandläkaren och vid 9 var jag färdig. Men det var inte kul att sätta dit den, även fast det inte gjorde ont, så var det inte jättekul... Efter tandläkaren åkte jag och mamma förbi statiol där mamma köpte min lunch, en smoothie... Det var min lunch det.
kan inte äta NÅGONTING nu, så med min tur borde vi äta soppa ikväll tycker jag... Aja, skolan gick rätt bra och jag hade inte ont i tänderna eller något, men när jag gick hem kände jag hur det började göra ont, så hem och ta alvedon.. Gick ut med Elvis och åt mellis, och vad blev det för mellis? Jo, en smoothie..
Kan ju inte äta så mycket annat?

Sen kommer man in i sitt rum och där står en godispåse. Vad tänker jag?: Åh godis!
Sen kommer man på att man har en tandställning i munnen och INTE får äta godis! -.- Det blir inget godis på två år nu.. varken för mig eller lisa :p haha, nu har vi båda tandställning ;p
Jaja, det är väl bara att stå ut?

snyggt -.-

tur att det finns smoothies...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback