Svar på Frågestunden

Postat av: Miaa
Vad är erat mål med ridningen, hur långt vill ni nå? osv :)
Svar:
Lisa; Självklart är ju målet att bli bättre och bättre. Men mitt främsta mål är att bli mer självsäker och positiv. Jag behöver träna på att inte jämnföra mig med andra utan bara fokusera på mig själv.
Carro; Egentligen har jag inget "riktigt" mål, inte vad jag vet iaf. Jag vill också som lisa bli bättre och bättre. Men jag behöver också tänka på att inte jämnföra mig med andra och att istället tänka på vad det är som jag gör bra.
Postat av: Hedda
Lisa: Vad är ditt mål med dressyren? Svar: Just nu är det nog att placera mig i ridskolecupen och bli bättre.
Vad är ditt mål med hoppningen? Svar: Bli bättre på att ha bra vägar, bra tempo och en bra sits.
Vad är ditt mål med Mirella? Svar: Att lära mig henne och hitta knapparna.
Vad tycker du om Trocadero i hoppning? Svar: Han är ju bäst. Jätte rolig, ibland går lite snabbt bara x)
Vad tycker du om Trocadero i dressyr? Svar: Jätte duktig och fin! När han själv vill ;)
Vad föredrar du, hoppning eller dressyr? Svar: Dressyr, men det är alltid roligt  att hoppa!
Skriv vad du tycker om min blogg ;) Svar: Väldigt rolig och bra blogg som jag läser ofta! :)


Carro: Vad är ditt mål med dressyren? Svar: Vet inte om jag har ngt riktigt mål, men få lite plac. i LB vore kul.
Vad är ditt mål med hoppningen? Svar: Just nu, prestera bra i Ponnycupen.
Vad är ditt mål med Mirella? Svar: Som Lisa, lära mig henne och hitta dem rätta knapparna.
Vad tycker du om Brownie i hoppning? Svar: Duktig men lataste ever! x) Men jag vet att han kan !
Vad tycker du om Brownie i dressyr? Svar: Jättefin! Underbar galopp, men han kan ibland busa till det lite.
Vad föredrar du, hoppning eller dressyr? Svar: Båda är lika kul! :p
Skriv vad du tycker om min blogg ;) Svar: Rolig blogg! Dock synd att du inte kan ladda upp bilder, inläggen hade sett roligare ut då, men det är inte mycket du kan göra. Men bra blogg! :)
Postat av: Hanna
1.Hur ser eran dröm ponny ut?
2.Om ni fick en egen ponny, vad skulle ni satsa på? Typ
Dressyr eller så?
3.Vilken häst tycker ni att ni rider bäst på ridskolan ?
Puss
1. Lisa: Väldigt svårt att säga! Det vet jag när jag ser den :)
    Carro: Eh, ingen aning! :o men en söt, kanske en brunskäck, allround ponny? ;)

2. Lisa: Det beror på vad för ponny jag har. Är det en duktig hopp-ponny satsar jag på hoppning, och tvärtom ;)
    Carro: Samma som lisa, bra hoppponny, hoppning. Bra dressyrponny- dressyr. :)
3. Lisa: Oj, gud vad svårt! Jag tycker inte att jag rider någon sådär jätte bra! Jag hade ju en period när jag fick rida Trocadero väldigt mycket. Men nu har jag inte ridit honom på ett tag, så jag vet inte :/ Svårt att veta! puss
    Carro: Svår fråga... Men det brukar gå bra på Plopp, Chicco, PG och ibland Brownie :p pusss
Postat av: Anonym
Vem är jag? Höhöhöhöööö
Svar: Du är du och jag är jag :)
Postat av: Emma
vad tävlar ni två mest i? :)
favorithäst på veda? :)
Svar: Vi båda tävlar lika mycket i hoppning och dressyr.
Carro- Brownie, Lisa-Trocadero

Postat av: Johanna
vem är förebilden i hoppning och dressyr? ;)
Svar:
Dressyr: Våran ridlärare, Malin Hamilton :)
Hoppningen: För tillfället har ingen av oss någon hoppförebild, tyvärr.
Postat av: En stor fet ko

varför älskar ni mig?? :D <3
varför älskar ni INTE mig?? D: </3
Jag säger vem jag är om ni lägger upp en bild på en ko varje dag i en vecka! :D <33
Svar: Vi vet redan vem du är. Du var ju en stor fet ko så vi antar Mamma mu ? ;)


Postat av: Cathrine
det högsta ni har hoppat med mirella?
Svar: Eftersom hon är så gammal är det inte så bra att hoppa högt med henne, så vi brukar hoppa runt 50-60.
Postat av: Mathilda
i vilket stall står mirella? :)
Svar: Hyddan :)

Tack till alla som skickade in frågor till oss i frågestunden! Hoppas ni blev nöjda med svaren. Nästa gång hoppas vi på ännu fler frågor! ;D




Kommentarer
Mikaela

Vafaaan lisa trodde du skulle fatta att de va jag som va jag? :(

2011-08-01 @ 21:55:13 | http://makeitshakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback