Stallet!

Idag ringde alarmet klockan halv 8 och jag kände mig faktiskt pigg! Jag gick upp åt frukost, packadeväskan, gjorde mig i ordning och sen vid kvart över 8 började jag gå mot bussstationen där Jennie plockade upp mig! Det är ju ridläger nu på Veda och många kompisar är med så jag, Michelle, Viktoria, Johanna och Sofia åkte upp till stallet för att hjälpa till lite, och kolla när de rider!

Vi hjälpte de mindre med att göra i ordning deras hästar, sitta upp osv. Nu har ju hästarna fått byta sadelgjord nu, de är ju så runda och fina nu efter sommarbetet! Dressyren hann jag tyvärr inte kolla så mkt på :/ Men imorron ska jag dit igen och då undrade Jennie om jag kunde fota henne lite, och jag säger ju inte nej till det ;) Till lunch blev det köttbullar i brunsås med potatis ;) Efter lunch var jag riktigt trött! Haha, höll nästan på att somna x) Det gjorde nog vi alla.. :P Nu ska jag fortsätta kolla på film och bara ta det lungt! :) Juste;  Ni glömer väl inte fototävlingen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback