Möte i stallet

Just nu är det möte i stallet. Ett sista snack innan Augustidressyren som är imorgon!
Mycket taktik och förberedelser. Hört från Lisa att hästarna som ska gå ponnyridningen, Bailey, Colleen och Bamyl tror jag det var har tagits in från hagen för att borstas. Ridbanan fixas, mackor bres. Allt förbereds!

Själv sitter jag hemma. Får lite uppdatering från mötet via sms från Hedda eller Helena. Imorgon blir det upp tidigt som satan för att vara på Veda 10 i 7. Då samlas först alla funktionärer och går till sina funktionärsplatser.
Jag är Löpare och Staketöppnare så jag börjar "jobba" först när första start rider, och första start är faktiskt Sofia! Hon ska rida Aladdin. Det är deras första tävling tillsammans OCH Aladdins första dressyrtävling. Vi hejjar på dem! Det är även många ridskoleryttare och Malin så vi håller tummarna för ALLA VRK ryttare!

Pandora♥
foto: Caroline Davidsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback