Mirellis

Hej!
Idag har jag knappt varit hemma!
Förs var jag på loppis i från 11-16 sen hem snabbt, äta något byta om och sen till Mirella!
Idag följde även Elin med och tog fina bilder! :)
Idag red jag på volten eftersom Elin var med. Jag red att dressyrpass och även vattenparken. Elin fick också hoppa upp rida lite, jag tror hon tyckte att det var kul! :)

Mirella var jätte mjuk och fin i höger idag! Men lite stelare i vänster. Alla hästar har ju en bättre sida, och mirellas är höger! Jag red L:C 1 gång, jobbade henne i galoppen och sen lät jag henne öka på ena långsidan :) Har inte så mycket att berätta, nästa vecka ska jag nog rida ut med Frida! Här har ni bilder från idag:
Foto: Elin Halvarsson











Kommentarer
Kristina

Ser ju riktigt bra ut! Kram

2011-08-22 @ 10:55:17
Elin



Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Cubus, Åhlens, H&M, Nellys:



http://www.gratisklader.se/?r=195115

2011-08-22 @ 11:42:44
LP

Åååh, kan du inte skriva om My Little Pony! Det skulle vara jättehäftigt! =)=)=)

2011-08-22 @ 11:52:59 | http://alternativasysslor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback