M I R E L L A

Hej! Även fast skolan har börjat så var jag ledig idag :) Det har bara varit massa samtal hela dagen och jag hade mitt igår! Jag bestämde mig därför att åka till Mirella! Jag cyklade dit vid halv två. Idag för typ första gången när jag hämtade henne från hagen så kom hon faktiskt till mig när jag ropade! :D Det brukar hon aldrig göra :P Hon brukar annars bara titta upp på en när man ropar och sen fortsätta med att käka x)

Idag blev det en mysig uteritt i det fina vädret! :) Jag red förbi Kattpensionaten och sen en bit till! Idag utforskade jag vägarna lite också! Jag hittade en väg som jag följde en bra bit och den tog aldrig slut! Jag bestämde mig efter ett tag att vända! Men det ville inte Mirella, hon försökte vända och fortsätta ungefär 5 gånger :P När jag skrittade den nya vägen jag hittade för att gå tillbaka så helt plötsligt vänder Mirella och börjar gå på en stig. Jag tänkte att jag kan lika gärna fortsätta och se vart den leder. Den stigen var en genväg! Mirella kan sina vägar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback