Hos Mirella!

Idag ringde Carro mig vid halv 2 kanske ? Hon var hos Mirella och undrade om jag också skulle komma och hämta lite grejs inför söndag. Jag hade inget val att palla mig ur soffan och göra mig i ordning, för jag hinner ingen annan dag. Jag tog bussen som gick hel till mamma och cyklade sedan där ifrån. Jag tror inte jag har cyklat såhär mycket på flera år som jag har den här sommaren! Bra jobbat Lisa! När jag kom fram hade Carro redan packat sina saker och t.o.m städat vårat lilla hörn OCH putsat mina skor, hon är snäll hon! Frida skulle rida Mirella idag så vi var där när hon red. Vi hade som en liten "mini-lektion" för henne, hon hoppade lite och jag & Carro fixade med hindren och sa hur hon skulle rida, det var ganska kul faktiskt! Fast mina skor blev jätte smutsiga av allt damm från volten, så fick spola av dom :P Imorgon ska vi alla sova över ! Alltså jag, Carro, Hanna och Hedda! :D Hoppas vi kommer kunna uppdatera lite iaf! :) På onsdag är det också ett möte inför Augusti Dressyren, då ska jag nog också sova hos Hedda ;) Sen på torsdag ska jag rida Mirella! Får se om det även blir några dagar i stallet nästa vecka, eftersom ett ridläger börjar nästa vecka! :)
 
saknar hopplägret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback