Förlåt!

Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering ! Igår hade jag inte varken tid eller ork att blogga eller i huvudtaget vara inne på datorn.. Men nu är jag här :p Idag börjar iaf HOPPSPECIALEN som jag har börjat i ! :D Ska bli askul och jag är grymt taggad! x) undra vem man får? :p Kl 4 ska jag iaf cykla ut till Veda och är framme då typ tjugo i 5. Men måste städa skåpet innan så får vara lite tidig denna gång :p

Jag vet inte riktigt vem jag vill ha? Alla är ju jätteroliga att hoppa så det spelar nog inte så stor roll? Men det skulle vara kul med kanske Moa, Marre, Plopp eller varför inte Pandora ? Chicco går också bra! :D

Nu ska jag gå, men jag hinner kanske blogga när jag är hemma, annars får ni uppdatering imorgon om hur det gick ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback