Tisdag

Igårkväll passade jag på att övningsköra en sträcka när jag ändå hade tid och då blev det ut på motorvägen för första gången! Haha då kändes det typ som "ge mig bara det där körkortet nu". Idag har jag varit ännu mer vuxen och lagat middag till famlijen och sedan övningskört igen när jag släppte min bror på hans träning och snart ska köra igen och hämta honom. Gäller att klämma in alla övningstillfällen jag kan nu så jag snart kan ta körkort, det kommer underlätta för mig något enormt att ha sitt egna körkort och sin egen bil så jag kan ta mig typ vart jag vill när jag vill.
 
Imorgon är det lektion på Veda så då ska jag köra ännu mer! Kul att köra bil haha :)
 
Resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag: Lektion på Veda på kvällen
Torsdag: 
Ska nog åka till Wreta och kolla när Linnea & Salza och Ellinor & Zalmiac rider lektion, typ som clinic.
Fredag: Har körlektion efter skolan och sen ska jag hem till pappa.
Lördag: Helgjobbarmöte och sen ska jag ev. åka och hämta en transport inför söndagen, annars gör jag det på söndag. Ska rida Salza också.
Söndag: Programridning på Veda på em/kväll. Ska rida igenom LA3 på Salza (eftersom vi ska rida det i division 2).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback