Stallet

Är i stallet fortfarande och har ganska mycket tid över så passar på att slänga in ett inlägg.
9:30 hämtade vi som sagt släpet och var i stallet typ 10:30. Började med att mocka, ströa i transporten, göra höpåsar och kraffthinkar och sen har jag putsat allt. Har mycket tid över idag som sagt så har städat lite i skåpet och fått lite ordning där igen.

Struntade i att bada Salza då det är ganska kallt idag så hon fick gå i hagen till lunchtid ungefär, då tog jag in henne så fick hon stå och äta medans jag också gjorde det.

Därefter har jag spolat ben, tvättat svansen, borstat, knoppat och fixat och nu står hon i sin box och filosoferar ser det ut som haha... Ska börja göra iordning henne igen om en timma, linda och göra klar och sen lastar vi. Ingen aning om hur lång tid det kommer ta men hoppas på att hon går på så fort som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback