Lördagen

Igår gick jag upp vid 9, åt frukost och sen vid halv 11 satte jag och mamma oss i bilen och så övningskörde jag i typ 1,5 timmar. Gick super faktiskt, det var bara typ 4:e gången jag körde och jag tog mig ut på 70-väg, körde på smala landsvägar, nere i centrum osv. Haha hur coolt som helst enligt mig. Åkte sen ut mot Markim där vi körde lite och sen körde jag till Linnea där jag var hemma hos Linnea en stund och sen åkte vi till stallet.
 
Linnea red Salza och jag var med och fotade lite, hjälpte henne från marken och framför allt myste med världens bästa Alfred! Vi båda frös (eller jag åtminstonde). Jag satt i hörnet av ridhuset i en stol med ett hästtäcke, två jackor, mössa, 2 vantar, en hund i knät med två filtar på sig och jag höll iprincip på att frysa ihjäl haha...
 
Fotade både Linnea & Salza och Stephanie & Darlingh, dock inte så många bilder. Det blev en snabbis upp med kameran, klicka klicka klicka, sen ta på vantarna igen haha.
 
Fotade lite i stallet också så har lite att visa! Hehe 90% av bilderna typ var på Alfred... Det var trots allt en väldigt fin dag ändå!



Kommentarer
Stephanie

Vilka fina bilder du har tagit! Alfred gör sig bra på bild :)

Svar: Tack!! Jaa så himla söt! :)
ponnyboken.blogg.se

2016-01-18 @ 08:50:43 | http://nouw.se/stephaniesdressyr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback