Helgen

Jag märker knappt av när det är helg och vardag såhär på lov men denna helg måste jag verkligen ta som en helg för på måndag börjar skolan igen. Usch så himla otaggad..
 
Fredag: Ska ta sovmorgon och bara vara hemma, fixa lite i mitt rum eller något.. Sen ska jag till Veda och jobba som stallvärdinna och sen är det första dressyrspecialen för terminen!
Lördag: Jobbar först på Veda 7-16 och efter det åker jag till Salza. Hon ska ridas men vet inte helt vad jag ska göra. Det är lite för mörkt för att rida ut då men jag kanske bara skrittar lite eller joggar i ridhuset, vi får se!
Söndag: Har Salza igen och då ska vi rida ut någon gång på dagen! Hoppas på sol och inte så överdrivet kallt + pudersnö så man kan ut och trava lite, kanske galoppera om det finns något bra och mjukt ställe att göra det på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback