Torsdag

Idag efter skolan hade jag körlektion som gick ganska bra, ännu fler i-bockade delmål! Därefter åkte jag hem och nu ikväll har jag skrivit klart mitt tal, gjort presentation och tränat på det som jag ska hålla imorgon i skolan, därefter har vi matte redovisning och sedan blir det snabba puckar hem.
 
Måste åka hemifrån till stallet senast 13:00 och rida Salza och därefter direkt vidare till Veda och vara stallvärdinna och till sist rida lektion på kvällen. Blir mycket att göra alltså men det får jag hinna med! Helgen blir lika fullproppad så det är bara att börja ;) Tur att jag inte har överdrivet mycket skolarbete den här helgen kan jag säga haha...
 
På lördag jobbar jag i stallet på Veda 7-16 och därefter ska vi bygga dressyrstaket och lotta hästar inför söndagen. På söndag jobbar jag i stallet på förmiddagen dvs 7-12 och då ska jag direkt byta om, fixa hästen jag ska tävla och sen rida LA:1. När tävlingen är slut ska jag byta om och sen vidare till Salza. Om det är fint väder rider jag nog ut, annars får vi se vad jag gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback