Salza (ons,fre,lör)

Onsdag: I onsdags så red jag ett dressyrpass med bommar på Salza och Linnea var med och hjälpte mig. Red på kandaret som var superlänge sen jag red med, hade bara ridit med det en gång tidigare. Nu kommer jag faktiskt inte ihåg exakt vad vi gjorde haha men jag gjorde lite slutor på diagonalerna, skänkelvikningar, 10-meters volter, galoppvolter och lite enkla byten och sen var det ju fokus på bommarna och sånt. Hon var jättejättefin verkligen och det gick jättebra! Avslutade med att skritta av ute.
 
Fredag: I fredags red egentligen Linnea och jag var med och fotade men hon red på åkern och Salza var sååå himla fin! Gjorde sjukt bra ökningar och samlade sig jättebra i galoppen. Jag fick sitta upp en stund och känna på henne och hon var superhärlig! Bilder från den dagen kommer i eget inlägg, dem är jättefina kan jag lova! :)
 
Lördag: Och idag så red jag ju på åkern och tränade övergångar och byten och det gick bra igen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback