Nytt

Igår slutade jag skolan 11:20 och kl 12 åkte jag och mamma till Stockholm Ridsport. Fick äntligen mina nya hoppstövlar! Det fanns ett ynka par kvar av den sorten och exakt alla mått stämde på mig vilken var lite sjukt haha, har aaaldrig hänt innan ;) rätt storlek i foten, perfekt runt vaden och högsta höjden, som vanligt ;) Köpte också nya Kingslandstrumpor, ni vet nylon typ.
Letade efter nya tävlingsbyxor och tävlingspiké men ångrade mig och bestämde mig för att göra en tredje tvätt på dem och nu med fläckborttagning men dem är fortfarande svarta/rosa på flera ställen så blir till att köpa nya nästa gång jag är där.

Åkte till Hööks också för att hitta någon billig "plast"hjälm men de fanns inget jag ville ha. Köpte istället en jätteskön Spooks fleece som sitter superbra!

Häromdagen köpte mamma nya stallskor till mig, samma som jag har nu från Hööks men fick en storlek för stor så ska byta dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback