Oktober

Nu är det väl officiellt höst? Löv överallt och det är kolsvart på kvällarna och iskallt på nätterna. Skönt :) Går med fleece hela tiden i stallet och rider tom i det ibland när det är riktigt kallt, då vet man att sommaren är över..
 
Samtidigt som jag tycker hösten är lite mysig så blir den i hästväg lite tråkigare tycker jag. Regn och kallt så inte lika mycket uteritter, kolsvart på kvällarna och lerigt i hagarna = alltid smutsiga hästar och leriga ben att spola av. Aja, Här är lite saker som händer mig nu i oktober!
 
♣ Jobbar massa i stallet.
 Tävlar Salza (sista för året)
♣ Åker till Kap Verde en vecka på höstlovet!
 Massa ridlektioner på Veda
♣ Och ridpass på Salza



Kommentarer
Amanda

Har varit i kap verde vilken ö ska du till?

Svar: Jag vet faktiskt inte haha...
ponnyboken.blogg.se

2015-10-04 @ 21:03:51
Amanda

Ok jag var på Sal nära santa maria

2015-10-05 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback