KM

Imorgon är det som sagt Klubbmästerskap i dressyr på Veda och som vanligt i vår klubb är det även maskeradtävling så man ska klä ut sig, fixa en matchande musik och muta till domaren som man får poäng på och läggs ihop med dressyrpoängen.
 
Jag rider LA:1 på Dorina och vi får väl se hur det går. Det gick ju bra sist jag tävlade på henne när vi vann LB:3 på 69%(ridskolecupfinalen) men sist jag red henne var det lite jobbigt och hon är ändå ganska svår tycker jag men hoppas såklart att det går bra ändå!
 
Ska bli kul iaf! Alltid roligt att se vad alla andra klär ut sig till och stämningen på KM är rolig och spännande!
Bilder från förra årets KM där jag red Toy i LB:1, 69% och 5:a, första utanför placering tyvärr haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback