Hemma

Idag kom jag hem från en vecka i Kap Verde! Hemresan blev dock 7 timmar försenad pga fel på flygplanet och annat. Vi åkte först buss till flygplatsen då var vi 4 h sena. Vi flög till Gran Canaria där vi blev sittande i 3 timmar för att nästa flyg också var sent så sent flög vi och landade imorse kl 7. Kunde inte sova på flygplanet så jag gick och la mig när jag kom hem kl halv 9 och vaknade halv 2 hahah.. helt omvänt dygn nu
 
Hur som helst idag blev det ju en kort dag men familjen har varit och hämtat hem hunden igen och nu ska jag packa upp mina resväska.
 
Måste även fixa min utklädnad inför KM! Den är inte ens nära färdig och tävlingen är på lördag så det är lite bråttom nu ;)
 
Imorgon ska jag hinna med att fixa klart utklädnaden, muta och musik, rida Salza och sedan rida lektion på Veda på kvällen och lite annat under dagen, en del att göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback