Vecka 48

Hahah bättre sent än aldrig, här är vad som hänt i veckan och vad som händer i helgen!
 
Måndag: Ingenting, hemma och sjuk...
Tisdag: Stallvärdinnemöte, ridlektion på Veda
Onsdag: Ingenting
Torsdag: 
Ingenting
Fredag: Efter skolan ska jag direkt och rida Salza. På kvällen ska jag och Linnéa till Friends och gå på SIHS, och även gå i mässan såklart :)
Lördag: SIHS hela dagen med Sofia! Eller vi har biljetter på fm och kväll, under eftermiddagen shoppar vi, äter/fikar eller något och väntar på tiden haha.
Söndag: Ska ha ett kalas på Veda vid 11, därefter rida Salza och väl hemma igen tror jag att jag måste ut och övningsköra lite, har inte ens börjat, och jag får ta körkort om 3 månader...(!!!)
Nu har vi verkligen kommit till den såkallade bildbristen hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback