Uteritt och kalas

Imorse var jag kl 8:30 i stallet och kl 9 satt jag och en grupp upp på våra hästar och ponnys och red ut en sväng i regnet. Jag trodde på allvar att jag skulle hamna vilse men när man väl är där ute i skogen visste jag exakt vart jag skulle haha... Jag red på Toy som var lugn och cool som ledarhäst :) Vi red bort till sommarhagarna och massa i skogen osv men skippade att galoppera ute då det var lite för halt för det så vi tog lite galopp i båda varven på utebanan innan vi avslutade.
 
Därefter var det kalas som sagt och det hela flöt på riktigt bra! Allt från samling, ridningen och fika osv gick jättebra och vi var klara nästan precis i tid. Var klara totalt kl 2 efter att vi städat undan allt.



Kommentarer
saga

Vilket härligt gäng ni ser ut att vara! :D

2015-11-10 @ 00:47:54 | http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback