Sjuk

Idag har jag varit hemma från skolan. Superförkyld och öroninflammation + pyttelite feber på det. Är iprincip heldöv på ena örat, det är verkligen helt igentäppt...
 
Hade ingen teori idag utan den bytte jag bort, hade aldrig orkat hålla i en teorilektion i 30 minuter.. Har typ bara legat ner i sängen hela dagen, men även städat lite och pysslat med lite saker när jag ändå var hemma.
 
Imorgon får vi se om jag åker till skolan, som det ser ut nu gör jag det, trots att jag är sjuk. På kvällen ska jag på stallvärdinnemöte i stallet och sen ridlektion, om jag orkar, annars avbokar jag nog faktiskt. Brukar aldrig avboka för att jag är sjuk men jag blir lixom anfådda av att bara äta. Är helt täppt i näsan så måste andas med munnen men det är ju inte så lätt när man tuggar, eller rider? 
 
Aja, vi får se hur jag gör.
Bildbrist haha, får se om ni hittar felet, det borde ni göra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback