Måndag

Idag efter skolan var jag på Veda och hade teori med nybörjargruppen precis som vanligt, och därefter åkte jag hem och har sen typ kl 7 suttit och pluggat med en kompis inför prov på onsdag i hatämnet nr 1 Naturkunskap, som vanligt börjar jag i sista stund...
 
Skulle egentligen ridit Salza idag men hon fick vila då hon har gått tre dagar dressyr i rad och skulle behöva ridas ut idag isåfall och jag skulle inte hunnit rida förrens kl 7 tidigast och då är det kolsvart ute, så hon fick vila istället, det var hon ändå värd!
 
Imorgon är det skola igen som vanligt, sen hem och plugga hela eftermiddagen och på kvällen rida lektion på Veda. Tror och hoppas det är hoppning och jag har nog Nova igen skulle jag tro.



Kommentarer
emmish

God morgon ha en fin tisdag =)
Var med i min tävling vinn fina smycken!

2015-11-10 @ 06:13:38 | http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback