Fredags

Som vanligt har jag inte orkat blogga... ;)

I fredags var jag hos Salza efter skolan, tänkte skritta ut en sväng barbacka och pyssla lite extra i stallet men när jag kom dit ca kl 2 insåg jag att jag var stallvärdinna på veda den dagen så då blev det bråttom istället... Skrittade ut i ca 25 min i skogen och sen var jag supersnabb efter och åkte hem. Därefter till Veda.

Red Candi på dressyrspecialen och det gick inte så bra. Vi red öppnor och slutor på spåret och diagonalslutor och lite annat men det var verkligen inte lätt. Han sprang med hög nacke och spände sig och blev stark och då blir jag stark tillbaka så det blev ingen bra kombo..
Jääättegammal bild på mig och Candi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback