Planer inför imorgon

Imrgon ska det tydligen spöregna hela dagen så jag vet inte riktigt hur det blir med vår uteritt... Jag och Linnéa ska höras imorgon hur vi gör men annars lär jag bli inne igen och rida. Vet inte riktigt hur vi ska göra men hur som helst ska jag i allafall till Salza så något ska jag göra iallafall! ;)

Annars ska jag nog bara hem och fixa klart lite skolarbete och bara chilla. KANSKE hinner förbi Täby Centrum med mamma, alltid något man behöver haha.
 
Aja inget större upplägg inför imorgon men lite häst blir det iaf!
Vi hörs!
Alltså jag är helt KÄR i den här bilden på Salza! HUR kunde jag få denna bild? Skitbra kvalité och ljus/färg osv!!! Såklart lite redigering med ljus osv på den men ändå! Så himla fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback