Onsdag

Idag börjar jag skolan 8:40 med nationella prov i matte. Det är tre olika deler vi ska skriva så det är matteprov precis hela dagen. Har inte bestämt mig hur mycket pengar jag ska satsa på att det kommer gå jättedåligt men yolo ;)
 
Efter skolan ska jag förmodligen sitta kvar en liten stund och plugga och sen ska jag hem. På kvällen/eftermiddagen ska jag åka till Salza och rida ett joggingpass. Lite lugnare den här gången än i måndags men fortfarande checka av så att hon känns fin!
 
Det ska vara sol och typ 13 grader imorgon så avskrittning utomhus i solen väntas, så himla skönt att kunna skritta av ute på en gräsväg vi har, hur lugnt som helst där och hästen likaså ;)



Kommentarer
Anonym

Hur hittade du salza? Vilken sida osv

Svar: Kan svara i ett inlägg!
ponnyboken.blogg.se

2015-05-21 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback