Helgens planer

Fredag: Dressyrspecial på Veda. Vet inte om jag får Robban igen eller om jag får tillbaka Jim men vill helst ha Jim.
Lördag: Är på tävling med Linnéa och Salza. De startar LB:3 och LA:3 på Söderby så det är inte långt bort precis haha. Vet ej när vi är klara men om jag hinner så ska jag direkt till Veda efter och bygga staket samt lotta hästar inför söndag. Stannar säkert kvar några minuter efter och fixar hästen lite.
Söndag: 
Ridskolecup Dressyr på Veda! Rider LA:1 runt lunch/eftermiddag tror jag så har det lugnt på morgonen iallafall. Efter tävlingen ska jag direkt till Salza. Vet inte säkert men tror Linnea(inte ägare) skulle följa med och fota. Ska bara jogga, ev rida ut men det blir nog bra vilket som!
Gammal bild från maj 2014, första tävlingen på Cyklamen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback