Helgens planer

Idag efter skolan åkte jag hem till pappa. Har kollat en serie på kvällen och ätit middag, inte mer än så. Imorgon har jag inte några speciella planer men på söndag däremot ska jag iväg!
 
Det är final i allsvenskan div 3 på Gustavsberg och Linnéa ska tävla Salza så jag ska med och hjälpa till och hejja på hela laget såklart! Kommer ha med kameran så det blir säkert en hel del bilder hoppas jag! Vi blir iväg hela dagen då vi åker hemifrån säkert 9 och sista starten är vid 17:00.. Så är det ju vid lagtävling men det är bara att bita ihop. Som tur är står Salza 9 av 10 gånger snällt i transporten så hon brukar klara dagarna men det blir en sån hiimla lång dag! Blir flera promenader och allt för att inte stå stilla ett helt dygn haha.
Linnéa och Salza på tävling, Söderby.



Kommentarer
Julia Forsbacka

Gud vilket snyggt ekipage!

2015-05-30 @ 08:42:28 | http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback