Vecka 12

I skolan är det en speciell vecka då typ alla lärare är bortresta med olika klasser från 2:an så vi ska ha massa tråkiga saker istället haha... Annars har jag lite andra saker under veckan:
 
Måndag: I skolan har vi Innebandy turnering som kommer gå SÅ bra eftersom jag är SÅ bra på innebandy..., Annars ingenting
Tisdag: Föreläsningar i skolan, sen på kvällen ridning på Veda och om det står kvar i pärmen ska jag faktiskt rida Tip Top! Lite oväntat eftersom jag nästan aldrig rider honom och jag vet inte ens när jag senast red honom så det ska bli lite spännande!
Onsdag:
Tråkig skoldag men sen ska jag iväg och prova en häst jag ev ska ta hand om och rida! Skriver mer om det senare.
Torsdag:
Ingenting alls
Fredag: 
Hem till pappa
Lördag: Helgjobbarmöte på Veda
Söndag: Helgjobb i stallet med Jojjo
 
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback