Stövlarna!!!

Hahah imorse skrev jag att jag hoppas att stövlarna kommer snart och nu ikväll fick jag samtal från Stockholm Ridsport att dem hade kommit så någon ledig dag nu i veckan ska jag åka och prova ut dem och jag hoppas verkligen att dem passar den här gången! Förra gången var den för smal runt vaden men den här gången borde de passa!
 
Isåfall får jag med mig hem nya stövlar från De Niro. Dressyrstövel modell, svarta med hög dressyrbåge. Inget lack eller bling utan helt stilrena stövlar bara. Sen är det bara att börja gå in dem och jag hoppas att det ska gå relativt snabbt iallafall.
 
 
Självklart kommer jag fortsätta att rida i mina Arezzo Horsehead stövlar! Dem kommer att användas i mer slit och släng sammanhand samt hoppning / uteritter. Dressyrstövlarna blir endast för dressyrpass och dressyrtävling, så kommer behöva spara dessa stövlar trots att det är hål i dem i resåren vid dragkedjan...
 
Jag kan inte ljuga och säga att arezzo stövlarna inte varit sköna att rida i. De är väldigt mjuka, billiga och snygga, men de sitter så sjukt fel på mina fötter och ben så det finns knappt... Jag rekommenderar dem ifall dem sitter bra på er, annars är det inget att ha! ;)
 
Åker dit någon gång under veckan och provar ut och skulle de passa så ryker bankkontot typ ;)
//Carro



Kommentarer
Julia Forsbacka

Om du köper några får du gärna ge en liten "review" :)

2015-03-09 @ 20:55:07 | http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback