Söndag

Idag tog jag ganska lång sovmorgon, åt sen lite frukost och kollade sen på en film tills klockan va typ 2, då åkte jag och mamma till Arninge och handlade hundmat och vanlig mat. 
 
Nu är jag hemma igen och ska städa mitt rum med stövlarna på. Fuktiga ridstrumpor och sen bara gå och gå och gå. Dem börjar ändå redan bli mjukare och jag behöver bara fortsätta gå någon eller några veckor till i dem och sen börja rida försiktigt i dem tror jag. Det enda jag hoppas på nu är att dem inte kommer sjunka för mycket och bli för låga.
 
Om en och en halv timma ungefär ska jag och familjen på middag, fira en familjemedlem som fyllt 25 så blir borta hela kvällen = ingen liveuppdatering. Hedda kanske skriver något men annars får bloggen vara.
 
//Carro
Hahaha gammal bild på hoppgänget i gamla hoppspecialen, avslutning i somras. Fråga inte vad vi klädde ut oss till, vet jag inte ens själv haha.
fr v. Jag & Cyklamen, Jojjo & Robban, Sofia & Nougat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback