Nytt

När jag fyllde år fick jag lite hästprylar så tänkte visa dem!
 
Nya vita Roeckl ridhandskar
Verkligen behövligt, mina var jätteslitna och missfärgade och det ser ut som att någon har dragit streck över dem med en gul överstrykningspenna. Vet INTE hur det gick till men nu har jag iaf nya, äntligen!
 
Jacka Spooks
Superfin och skön jacka som är en dubbeljacka, två jackor i en typ ;) Sjukt skön verkligen som dessutom håller värmen!
 
Ryktväska Showmaster
Fick en väska att ha alla ryktgrejjer och sånt i istället för att släpa runt på en ryktlåda varje gång jag ska ha med den till stallet. Min låda råkade jag dessutom tappa i marken så den har världens spricka. Mycket smidigare med en väska!
 
Spooks pannband
Detta köpte jag dock själv men visar ändå ;) Det här pannbandet är fasen slutsåld i alla butiker på hela jorden känns det som! Beställde det från någon random hästbutik långt bort på internet och fick den 3 dagar efter! Mjukt, skönt, varmt och snyggt pannband!
 
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback