Min vecka

MÅNDAG: Anna Dufva träning tillsammans meed Bailey
TISDAG: Bailey vilar, ev promenad
ONSDAG: Bailey lätt jogg, antingen jag eller Adam som rider
TORSDAG: Adam hopptränar Bailey 
FREDAG: Bailey lugn dressyr - jag rider. På kvällen rider jag även lektion på Veda
LÖRDAG: Tränar Bailey på lektion för Evelina där vi kollar massa programdelar
SÖNDAG: Antagligen rider Adam, kanske dressyr eller uteritt, får se hur det blir ;)
 
Väldigt basic översikt över denna vecka. Det händer nog inte särskilt mycket egentligen, en ganska vanlig vecka helt enkelt, vi får väll se om något annat dyker upp.
Kan dessutom säga att prinsen på bilden är rätt bra saknad ♥
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback