Kort inlägg

Skriver ett kort inlägg innan jag går till tåget för att åka mot skolan.
Igår åkte jag raka vägen från skolan till stallet så det blev ridning i jeans, well why not? Nej men Bailey fick gå ut i skogen i kanske 30 minuter, han tyckte det var superkul och gick väll i passage största delen av turen. Han skötte sig annars väldigt bra vilket var skönt. Vi stötte på minst kanske 10 rådjur men det gjorde ingenting för varken dem eller Bailey ;) 
Idag ska han få gå ett dressyrpass i ridhuset när jag kommer hem från skolan. Jag ska verkligen få igenom galoppen och inte nöja med med någon halvdant utan det ska verkligen bli bra nu. Öva öva öva är allt som gäller just nu.
 
Bilderna ifrån Evelina träningen förra veckan är snaaaart klara för att laddas upp, hade ca 1200 bilder och kanske 200 är kvar. Uterittsbilderna är helt klara men har gått segt att ladda upp dem på bloggen, ska försöka senare i skolan där jag har bättre internet ;)
Vi hörs senare!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback